آخرین اخبار
۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
درخواست جنجالی مورینیو | اگر سیتی محروم شود، مدال قهرمانی را به من بدهید
بازدید:۱۵۰
صد آنلاین | ژوزه مورینیو اعلام کرد در صورت محکومیت منچسترسیتی، منچستریونایتد باید پاداش قهرمانی لیگ برتر 2017-2018 را به او پرداخت کند.
کد خبر : ۱۲۱۶۷۳

به گزارش صد آنلاین،در دنیای فوتبال، رقابت‌ها همواره به دراماتیک‌ترین شکل ممکن رقم می‌خورند و اظهارات جنجالی شخصیت‌های بزرگ این ورزش، به شدت توجه رسانه‌ها و هواداران را به خود جلب می‌کند. ژوزه مورینیو، سرمربی معروف و موفقی که تجربه قهرمانی‌های زیادی را در کارنامه دارد، این بار با یک درخواست جالب و تامل‌برانگیز، بحث‌های زیادی را در محافل فوتبالی به راه انداخته است. او به تازگی به موضوع تخلفات مالی منچسترسیتی پرداخته و این سوال را مطرح کرده که اگر این باشگاه به دلیل تخلفاتش محروم شود، آیا زمان آن نرسیده که مدال قهرمانی لیگ برتر را به او بدهند؟

 

 

ژوزه مورینیو، سرمربی کنونی فنرباغچه، به تازگی در مصاحبه‌ای درباره موضوع تخلفات مالی منچسترسیتی صحبت کرده و اظهار داشت که در صورت اثبات این تخلفات، منچستریونایتد باید پاداش و مدال قهرمانی لیگ برتر 2017-2018 را به او پرداخت کند. مورینیو در آن فصل، سرمربی منچستریونایتد بود که موفق شد لیگ اروپا را فتح کند و در لیگ برتر با 19 امتیاز کمتر از سیتی در جایگاه دوم قرار گیرد.

 


او گفت: «فکر می‌کنم هنوز فرصتی برای قهرمانی در لیگ داریم. اگر سیتی به خاطر تخلفاتش با کسر امتیاز مواجه شود، در این صورت ما آن لیگ را خواهیم برد و باشگاه باید پاداش من را پرداخت کند و مدال را به من بدهند.» این اظهارات جنجالی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی لیگ اروپا مقابل منچستریونایتد مطرح شد و واکنش‌های متعددی را به دنبال داشت.

 


مورینیو به وضعیت فعلی یونایتد نیز اشاره کرد و گفت: «نمی‌خواهم به وضعیت آن‌ها فکر کنم. بدون کینه از یونایتد رفتم و برایشان آرزوی بهترین‌ها را دارم. اگر اوضاع خوب پیش نمی‌رود، خوشحالم نمی‌کند، اما نه وقت دارم و نه برایم منطقی است که به آنچه گذشته و آنچه آنجا اتفاق می‌افتد فکر کنم.»

 


این اظهارات مورینیو در حالی مطرح می‌شود که منچستریونایتد فصل را با کسب تنها یازده امتیاز از 24 امتیاز ممکن آغاز کرده و هیچ‌یک از دو بازی خود در لیگ اروپا را نبرده است. حال باید دید واکنش مدیران و هواداران یونایتد به این درخواست جنجالی چه خواهد بود و آیا حقیقتا زمینه‌ای برای بازپس‌گیری قهرمانی لیگ برتر 2017-2018 وجود دارد یا خیر.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها